§3 Zamiana zabiegów
1. Dopuszcza się zamianę wykupionego zabiegu lub pakietu zabiegów na inny zabieg lub zabiegi
będące w ofercie POWAB CLINIC, wyłącznie z udokumentowanych przyczyn zdrowotnych Klienta
lub z powodu awarii sprzętu, przy użyciu którego zabieg lub zabiegi miały być wykonane.
2. Zamiana wykupionego zabiegu lub pakietu zabiegów, nie powoduje przedłużenia terminu ich
ważności, o którym mowa w §2 ust. 12 niniejszego Regulaminu, z wyłączeniem ust. 4 poniżej.
3. W przypadku awarii sprzętu na który został wykupiony zabieg lub pakiet zabiegów, POWAB CLINIC
wskaże inny sprzęt o podobnym działaniu i takich samych lub lepszych parametrach
technicznych.
4. W sytuacji, gdy zamiana sprzętu, o której mowa w ust. 3 powyżej jest niemożliwa lub nie może
odbyć się z innych, uzasadnionych przyczyn, POWAB CLINIC dopuszcza możliwość przedłużenia
ważności wykupionego zabiegu lub pakietu zabiegów o ilość dni, w których wykonanie zabiegu na
wykupionym sprzęcie było niemożliwe z przyczyn technicznych.
5. Ilość i rodzaj zabiegów na które zostaną zamienione uprzednio wykupione usługi, uzależnia się od
wysokości wpłaty lub kwoty pozostałej na koncie Klienta za niewykorzystane usługi z
realizowanego pakietu.
6. Wartość usług, na które zostaną zamienione zabiegi podlegające wyminie, liczona jest według
cennika POWAB CLINIC obowiązującego w dniu dokonywania zamiany usług i nie może
przekraczać kwoty, o której mowa w ust. 5 powyżej.
7. Ewentualna kwota pozostała na koncie Klienta, stanowiąca różnicę pomiędzy wartością
zamienianych zabiegów a wartością usług na które zostały one zamienione, nie podlega
zwrotowi.
8. W przypadku zaistnienia sytuacji o której mowa w ust. 7 powyżej, pozostała na koncie Klienta
kwota, zostanie odliczona od wartości kolejnego, opłaconego przez Klienta rachunku, z
zastrzeżeniem terminu o którym mowa w §2 ust. 12 niniejszego Regulaminu.
§ 4 Zapis i przeprowadzanie zabiegów
1. W celu dokonania rezerwacji terminu na wybrany zabieg lub konsultacje należy zgłosić się
osobiście do POWAB CLINIC lub skontaktować się telefonicznie/ mailowo z placówką w której
ma być wykonana usługa.
2. Zabiegi z zakresu medycyny estetycznej wykonywane są wyłącznie po uprzedniej rezerwacji
dokonanej przez Klienta.
3. POWAB CLINIC zastrzega sobie prawo do nie wykonania zabiegu z zakresu Hi Tech,
kosmetologii lub Spa, bez wcześniejszej rezerwacji Klienta, z przyczyn m.in. technicznych lub
personalnych.
4. Klient, który dokonał rezerwacji terminu na konsultację lub pierwszy/ pojedynczy zabieg
zobowiązany jest przybyć do placówki, w której ma być wykonana usługa, nie później niż 10
min przed uzgodnioną godziną, w celu dokonania wszelkich formalności.
5. Klient, który dokonał rezerwacji na kolejny zabieg z serii/ pakietu zobowiązany jest przybyć do
placówki, w której ma być wykonana usługa, nie później niż 10 (dziesięć) min przed uzgodnioną
godziną, w celu odpowiedniego przygotowania się do planowanego zabiegu.
6. W przypadku spóźnienia się Klienta na umówiony termin, czas spóźnienia odlicza się od czasu
przewidzianego na zabieg.
7. POWAB CLINIC zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania zabiegu i zatrzymania pełnej
przedpłaconej kwoty, w przypadku gdy spóźnienie się Klienta przekroczy 15 (piętnaście)minut.
8. Umówiony zabieg można odwołać nie ponosząc żadnych konsekwencji, w tym finansowych,
najpóźniej na 24 (dwadzieścia cztery) godziny przed umówionym terminem rezerwacji. Nie dopuszczać się zmiany umówionego zabiegu przez Klienta na inny, bez uprzedniej zgody POWAB CLINIC
9. POWAB CLINIC zastrzega sobie prawo do obciążenia Klienta kosztami usługi według stawek jak
za jej wykonanie, jeżeli odwołanie zabiegu przez Klienta nastąpi w terminie krótszym niż 24
(dwadzieścia cztery) godziny przed planowanym terminem lub Klient nie zgłosi się na
planowaną wizytę, bez wcześniejszego jej odwołania.
10. Za usługę zrealizowaną, w sytuacji wskazanej w pkt. 9 i 10 powyżej, rozumie się zdjęcie
zabiegu z pakietu, jeśli usługa wykonywana jest w serii oraz przepadek na rzecz POWAB CLINIC
dokonanej przez Klienta przedpłaty.
11. W sytuacji, gdy Klientka korzystająca z pakietu „do skutku”, dwukrotnie nie zachowa terminu
zabiegu, który musi odbyć się w terminie co 5-7 tyg., pakiet „do skutku” traci ważność w ten
sposób, że staje się pakietem „6 zabiegów”.
12. Jeśli przerwa między zabiegami pakietowymi, w tym "pakietu do skutku" depilacji laserowej będzie wynosiła ponad 4 miesiące tzn. 4 miesiące lub więcej pakiet traci ważność.
13. Przystępując do zabiegu Klient automatycznie oświadcza, iż:
a) Znana jest mu celowość oraz możliwe efekty wykonania zabiegu.
b) Wszelkie kwestie związane pośrednio lub bezpośrednio z przygotowaniem oraz
zastosowaniem wybranego zabiegu zostały mu wyjaśnione, które to w pełni zrozumiał.
c) Znane i zrozumiałe są dla niego wszelkie przeciwwskazania, możliwe skutki uboczne oraz
efekty wykonania.
d) Został poinformowany o charakterystyce zabiegów wybranych zabiegów, zrozumiał, że
są działaniami należytej staranności oraz jest świadomy, że przedmiotowe zabiegi nie
gwarantują osiągnięcia pewnych i widocznych rezultatów.
e) Nie będzie żądał zwrotu ceny za zabieg w przypadku, gdy wybrany zabieg nie przyniesie
zamierzonego rezultatu.
f) Przed przystąpieniem do korzystania z usług POWAB CLINIC uwzględnił swój stan zdrowia
i nie przystąpi do zabiegu, jeżeli ze względu na stan zdrowia, zabieg mógłby mieć
negatywny wpływ na jego życie, zdrowie, komfort fizyczny lub psychiczny.
g) Nie jest w ciąży, w okresie połogu lub karmienia, nie zażywa leków, nie używa
jakichkolwiek innych substancji ani też nie posiada schorzeń, które są
przeciwwskazaniem dla danego zabiegu.
h) Dokonał świadomej decyzji o wyborze najodpowiedniejszego zabiegu, z uwzględnieniem
jego aktualnego stanu zdrowia oraz dostępnych środków medycznych i technicznych.
i) Wyraża zgodę na zmodyfikowanie sposobu wykonania zabiegu lub nawet odstąpienia od
niego, w przypadku, gdy dalsze jego kontynuowanie zgodnie z przewidziana procedurą
będzie zagrażało jego życiu lub zdrowiu.
j) Jednocześnie POWAB CLINIC doradza wszystkim Klientom, aby przed skorzystaniem z
usług POWAB CLINIC, przeszli standardowe badania lekarskie w celu sprawdzenia ogólnego
stanu zdrowia i braku przeciwwskazań medycznych do odbycia zabiegu.
14.Po przeprowadzeniu zabiegu, personel POWAB CLINIC zaleci Klientowi preparaty do pielęgnacji domowej, mające na celu zwiększenie lub wydłużenie planowanego efektu danej usługi.